piątek, 2 października 2015

MargoLa mówią mi...


hej, hej, hej...
To ja - Małgosia... w blogowym świecie znana pod pseudonimem MargoLa.
Piątek to mój dzień inspiracji tutaj.
Tak się akurat złożyło, że w DT naszego sklepu znalazły się trzy zakręcone Małgośki :D
Ten kto mnie zna - wie, że jestem mega pozytywnie zakręconą osobą, która strasznie nie lubi powtarzać wzorów swoich prac i ciągle zaskakuje czymś nowym.
Nigdy nie wiadomo, co wpadnie mi do głowy. Czasami bywa tak, że pokazuje same exploding boxy 
w przeróżnych odsłonach, a czasami włącza mi się szaleństwo i zaczynam kombinować.
Uwielbiam też szyć z filcu i podejmować nowe wyzwania.
Czasami, gdy mam gorszy dzień i nic mi się nie chce, siadam i kleję kwiaty, albo projektuję stemple.
Najbardziej lubię tworzyć wspomniane wcześniej exploding boxy, których na swoim koncie
 mam bardzo dużo.





Uwielbiam warstwy i dodatki, co widać w moich budkach i innych formach.





 Obok papieru moją drugą pasją jest filc. I tu chyba nie ma dla mnie granic.
Szyję zawieszki, breloki, etui, litery i inne "cuda wianki" i tak na prawdę do końca nie wiem, co powstanie ;)






Jak sami widzicie ze mną nie da się nudzić. U mnie jest zawsze kolorowo i przyjemnie.
Zapraszam Was zatem do obserwowania naszego bloga.
Ekipa jest świetna i każda z nas tworzy w innym stylu.
Mogę Wam tylko obiecać, że będzie się tu działo... oj będzie :D

Do zobaczenia.
MargoLa





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz