wtorek, 1 grudnia 2015

Stare ale jare!

Chętnie sięgam po papiery firmy Studio75, a szczególnie upodobałam sobie kolekcję Craft Love. Zachwyciłam się nią - można powiedzieć - od pierwszego wejrzenia.
Bardzo lubię również Rozalię w ogrodzie.
Obie kolekcje powstały już dość dawno ale bronią się dzielnie i nie ustępują nowościom.

Ten tydzień na blogu poświęcony jest papierom  firmy Studio75  i w związku z tym moja dzisiejsza inspiracja opierać się będzie na tych dwóch kolekcjach.

Pierwsza kartka wykonana została z papierów Rozalia w Ogrodzie. Podrasowałam papiery tuszami distress aby nadać im bardziej vintagowy charakter.

Tym razem wykorzystałam te strony arkuszy na których przewija się motyw różany wzory nutek i francuskiego pisma.






To, co najbardziej mi się podoba w kolekcji Craft Love to kolorystyka i faktura odwzorowujące płytę paździerzową. Interesujące są również motywy do samodzielnego wycinania. Bazując na tej kolekcji mozna wykonać kartkę bez użycia wykrojników.

Wykorzystałam digi - stempel autorstwa Novinka



I w tym miejscu mała niespodzianka!
Pudełko powstało z pomieszania obu wcześniej wspomnianych kolekcji:



Polecam szczerze te papiery: mają ponadczasową kolorystykę i wzornictwo; doskonale sprawdzają się w pracach o charakterze vintage; mają optymalną grubość i są dobrej jakości; dobrze współpracują z mediami. 

Dziękuję za uwagę i polecam się na przyszłość.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz