wtorek, 12 stycznia 2016

Kartka namiotowa

Witam!

Lubię robić kartki namiotowe, bo mają wyjątkowo prostą konstrukcję, a poza tym mam cichą nadzieję, że obdarowani nie wrzucą jej do szuflady lub kosza, lecz postawią w widocznym miejscu i będą cieszyć nią oko.


Dzisiejszy namiocik ozdobił przede wszystkim wykrojnik marki
Cottage Cutz  dziewczęce ubranka,
  
ponieważ w tym tygodniu posty inspiracyjne poświęcamy promocji wykrojników tej firmy.


Wykrojniki tej firmy są powszechnie znane i chętnie stosowane ponieważ ich tematyka oscyluje wokół najistotniejszych wydarzeń, czyli narodzin i ślubów.
W naszym sklepie znajdziecie wiele ciekawych wzorów tej marki w tym miejscu.

Kartka jest wykonana z jednego kawałka papieru.


Tył kartki zdobi kieszonka, do której wkładamy karteczkę z życzeniami i kopertę z pieniędzmi.



Wewnątrz umieściłam grafikę udostępnioną przez Alice

Poniżej zestaw użytych produktów  podlinkowanych do sklepu:




Dziękuję za uwagę i zapraszam na kolejne inspiracje.

5 komentarzy:

  1. Słodziutka karteczka :) u mnie na pewno stałaby w widocznym miejscu :) a i forma też mi się podoba chyba muszę takiej spróbować :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - przy najbliższej okazji możemy zrobić taką kartkę wspólnie.

      Usuń
  2. Roma ty mnie od zawsze czarujesz ....:) prace motylkowe...nie wspomnę o ramkach na które zachorowałam ...a teraz praca miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci Marto, że tak pozytywnie komentujesz moją pracę i za wizytę na blogu.

      Usuń