środa, 13 stycznia 2016

Moc życzeń dla Babci

Hej, hej!

Dzisiaj mam przyjemność przedstawić Wam moją inspirację ☻
Właśnie tak sobie pomyślałam, jaka jestem dumna mogąc dawać na zdjęciach logo sklepu Od A do Zet!
Strasznie wielka to dla mnie przyjemność.

Z radością przedstawiam więc moją karteczkę.
Łabędzie kupiłam jakiś czas temu i chyba tylko raz ich użyłam.
Nie bardzo miałam pomysł, przyznaję.
Aż tu nagle wpadłam na takie rozwiązanie.
A co będą samotnie leżeć, nie?








I powstało takie cudo.
Muszę tylko podjąć trudną decyzję, jak to zapakować.
Najchętniej dałabym w celofan, ale torebeczka też się chyba dobrze sprawdzi,
Jak myślicie?

Ze sklepu użyłam:

   

   
 
 

Dziękuję za mile spędzony czas,
Art Soul


3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawa propozycja ... Ja zrobiłabym torebeczkę

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa propozycja ... Ja zrobiłabym torebeczkę

    OdpowiedzUsuń