niedziela, 17 kwietnia 2016

BBart gościnnie

Witam w niedzielne przedpołudnie!

Przypominam Wam, że dzisiaj upływa termin zgłaszania prac do naszego #7 wyzwania - Zaproszenie.
Na pewno coś w ostatnim czasie zrobiliście o tej tematyce, więc gorąco Was zachęcam do zgłaszania się!
Macie czas do 23.55

Wyzwanie #6 wygrała BBart i to właśnie Ją chcemy Wam przedstawić.
Witam serdecznie.
Mam na imię Bożena.
 W blogowym świecie tworzę jako BBart z Twórczego Pokoiku.
Bardzo mi miło, że mogę gościnnie inspirować na blogu sklepu Od A do Zet.

Tworzenie to moje hobby, wykonuję głównie kartki, lubię tagi, zmierzam się z albumami. Nie obce mi są ATC, scrapy oraz inne nietypowe formy własnego pomysłu. Wykonywanie tych prac sprawia mi ogromną przyjemność i satysfakcję.


Specjalnie na dziś przygotowałam delikatną pracę z własnym akwarelowym tłem w kolorze niebieskim oraz wiosenną kompozycją kwiatową umieszczoną w centrum pracy, z różą koloru Ivory w roli głównej.
Prawy dolny róg, pod napisem ozdabia stempelek z dekoracyjną taśmą,  dostępny na sklepowych półkach. Kilka dodatków w postaci cekinów, kryształków oraz różnej wielkości perełek dopełnia całość.
Baza została przygotowana przy pomocy wykrojnika z przeszyciami, a napis wycięty został wykrojnikiem Nellie's.





Moje wszystkie dotychczasowe prace znajdziecie na moim blogu:
oraz na stronie artystycznej FB

Zapraszam!


Dziękujemy za piękną inspirację. 
Jeszcze raz GRATULUJEMY wygranej i zapraszamy do udziału w kolejnych wyzwaniach.

1 komentarz: