wtorek, 10 maja 2016

Mamy foamiran!

Modna się stała ostatnio cieniutka gąbka do wyrobu kwiatków i nie tylko. Wobec tego właścicielka sklepu, która zawsze dba o potrzeby klientów, stanęła na wysokości zadania i foamiran do sklepu sprowadziła. 



W tej chwili dostępny jest foamiran "ciepły" w arkuszach - w  28 kolorach!

Foamiran "zimny" w zwoikach - tylko 3 kolory, ale będzie więcej.

Ceny foamiranu nie odbiegają od cen w innych sklepach.

W sklepie znajdziecie foamiran w specjalnej zakładce.

Na dzisiaj przygotowałam kartkę z foamiranowym kwiatkiem. Kwiatek wykonałam metodą podpatrzoną na pokazie Liny Shvets na Papiórzanym Combrze.




Płatki wycinałam ręcznie pojedynczo i formowałam je na ciepło rękoma. Brzegi każdego płatka wytuszowałam i dodałam cienkopisem kropki. Pręciki zwinęłam i wokół nich ułożyłam płatki, po czym od spodu owinęłam je nitką. Niestety nie mam specjalnego kleju do foamiranu i musiałam sobie poradzić bez niego. Kwiatki, które wcześniej robiłam z foamiranu, wycinałam wykrojnikiem i po uformowaniu łączyłam klejem Magic.
Tym razem kwiatek wyszedł bardziej przestrzenny. Nie jest perfekcyjny, ale pokazuję. Ćwiczę namiętnie, więc niedługo pochwalę się efektami. 

W sklepie znajdziecie wiele rodzajow kleju, a ja zwracam uwagę na ten (jest bezkwasowy, więc nie zniszczy gabki):



Do wykonania kwiatka użyłam foamiranu w kolorze koralowym, a brzegi wytuszowałam Distressem w kolorze "worn lipstick", który idealnie do tego odcienia gąbki pasuje.


Do barwienia foamiranu idealnie nadają się suche pastele. W sklepie jest ich sporo, a ja polecam te:


Metoda barwienia jest prosta i łatwo ją sobie wyguglujecie lub obejrzycie na YouTube. 

Pręciki do kwiatków również są w sklepie i to te z drobnymi podłużnymi główkami! Na przykład takie kolory i wiele innych:


Ja chętnie stosuję do wypełniania środków kryształki i półperełki, które znajdziecie  w tym miejscu
Moje ulubione to:


Dostępne są również nity i ćwieki w dużym wyborze TUTAJ

Ja najczęściej stosuję takie:





Wszystko, co potrzebne do zrobienia kwiatków z foamiranu jest w naszym sklepie dostępne i w związku z tym zapraszam na zakupy i życzę udanego "plonu".

Do wykonania kartki użyłam ponadto:







3 komentarze: