środa, 21 września 2016

Pudełkowo mi

Hej, hej!

Dziś pora dowolnej inspiracji i chociaż widzieliście exploding boxa z ptaszkami, to przedstawiam Wam kolejnego.
Niestety, pomiędzy jedną falą spania, w której próbuję dojść do siebie, a drugą, utknęłam w tworzeniu boxów.
Stąd dziś dwa z nich.
Dobrze, że tworzenie boxów nadal sprawia mi mnóstwo przyjemności!

Pierwszy z moich ulubionych  UHK-ów.
Coś jednak czuję, że nowa, zimowa kolekcja zastąpi turkusy na dłuższy czas.







I drugi, wykonany z papierów Galerii Papieru.
Jak widzicie i tu turkus musiał się pojawić.
A dlaczego pokazuję także tą pracę?
Gdyż kartki i boxy dla mężczyzn bardzo rzadko goszczą na łamach wszelakich blogów.
Są to prace omijane szerokim łukiem, często niesamowicie trudne do wymyślenia i zrealizowania.
Ten box wykonałam dla zakochanego w swojej pracy kelnera, który ukończył właśnie 25 lat.
Taca z grosików ma przynieść Adrianowi szczęście na resztę życia.
Użyłam grafiki od Janet.







  
W pracach wykorzystałam:

 

  

  

 

  

  

Mam nadzieję, że czujecie się zainspirowani do działania.

Pozdrawiam serdecznie,
Art Soul.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz