poniedziałek, 31 października 2016

Ślub ... Rozalii w ogrodzie

Tym wpisem rozpoczynamy tydzień z papierami ze Studia 75.
Ja wykonałam kartkę ślubną utrzymaną w delikatnych błękitach.
Idealny wydawał mi się papier z kolekcji Rozalia w ogrodzie. Niewiele trzeba dodać, aby powstała elegancka kartka.
Delikatne kwiaty, biały murek, brama ogrodu... brokat, perełki. Szkoda zasłaniać te papiery zbyt wieloma dodatkami.





Jak ślub, to i serduszka. Nałożyłam pastę przez maskę i posypałam białym brokatem.



Koniecznie zwróćcie uwagę na kolekcję Rozalia w ogrodzie, ja wprawdzie wykorzystałam tylko mniejszy arkusz, ale pozostałe są równie fajne.

A co znajdziecie na naszych sklepowych półkach? Wykorzystałam między innymi

   

Może i Wy wybierzecie się na spotkanie z Rozalią w ogrodzie? Jeśli tak, to pochwalcie się koniecznie :)

Miłego popołudnia 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz