piątek, 30 grudnia 2016

Jeszcze świątecznie...

Wiem, wiem, już dawno po świętach i wszyscy już o Sylwestrze myślą :) a ja jeszcze pokażę moje świąteczne kartki. Do ich zrobienia wykorzystałam papiery Galerii Papieru --- klik
U mnie to przede wszystkim kolekcja Przesyłka Ekspresowa i  rozmaite resztki, które jeszcze znalazłam w swoich zbiorach oraz paski dołączone do zamówień.
Zatem jeszcze świątecznie










A co jeszcze na moich kartkach? Grafiki Janet, tekturki Essy-Floresy i MiszMasz Papierowy.
A w sklepie znajdziecie jeszcze

  

oraz oczywiście całe mnóstwo różnych kostek i kosteczek --- klik

W imieniu szefowej i całego DT przesyłam mnóstwo najlepszych noworocznych życzeń. Niech się spełniają Wasze najskrytsze marzenia - i te małe i te większe :) 
Wszystkiego, co najpiękniejsze :)




2 komentarze:

  1. Śliczne karteczki to i po świętach miło obejrzeć.
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku Wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) i wzajemnie wszystkiego, co najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń