niedziela, 19 marca 2017

Karteluszkowo gościnnie

Witamy prawie wiosennie :)

U nas dzisiaj piękne słoneczko, chociaż temperatura na razie dość niska.
Na samą myśl, że za 2 dni w kalendarzu zawita wiosna robi się cieplej :)

Na dzisiejszy pogodny dzień zaprosiliśmy gościa.
To autorka zwycięskiej pracy w #17 wyzwaniu "MIŁOŚĆ"
Zwycięską pracę możecie obejrzeć TUTAJ


Renata (Karteluszkowo)
Pięknie dziękuję za zaproszenie do gościnnego występu na blogu Od A do Zet.
Mam na imię Renata, ale w scrapowym świecie posługuję się nickiem Karteluszkowo. 
Moja przygoda z papierem rozpoczęła się kilka lat temu, od tworzenia kartek.
Od tamtego czasu jest to moja pasja, której poświęcam każdą wolną chwilę. 
Na dzisiejsze spotkanie przygotowałam dla Was kartkę ślubną w niecodziennej kolorystyce :)


W pracy wykorzystałam:

Lubię także zabawę z mediami, alterowanie, tworzenie ramek i blejtramów.
Wciąż uczę się czegoś nowego i rozwijam swój warsztat.
Serdecznie zapraszam do odwiedzin na  moim blogu: 

Pozdrawiam
Renata

Dziękujemy za piękną inspirację.
Jeszcze raz GRATULUJEMY wygranej i zapraszamy do udziału w kolejnych wyzwaniach.


Przypominamy również o kończącym się dzisiaj wyzwaniu - COŚ DLA FACETA.
Na Wasze prace czekamy do 23.55


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz