piątek, 3 marca 2017

Mini notesy ze stemplowym tłem


Witajcie
Kalina pokazywała Wam ostatnio jak wykonać tło w kleksy za pomocą tuszów Distress.
Ja w swej pracy również użyłam tuszów tej firmy, również do tła, z tym, że moje tło zostało potraktowane stemplem w kształcie kwiatka. Dzięki temu uzyskałam bardzo oryginalną bazę pod grafikę Janet.
Dzisiaj więc zaprezentuję Wam moje notesy, które wykonałam w ramach nagród dla dzieci ze świetlicy, w której pracuje.
Będzie więc wesoło i kolorowo.



Kalendarze okleiłam arkuszem z bardzo starej kolekcji UHK Gallery. Są to papiery ponadczasowe, które leżą w mojej szufladzie od dawna i których żal mi było ruszać. Czy Wy też tak macie?!
Dodatkowo całość potraktowałam stemplem Joy, który również leżał u mnie jakiś czas nieużywany.



Do stemplowania użyłam tuszy distress mini pad oraz bloczek z Latarni Morskiej.





W mojej pracy nie mogło oczywiście zabraknąć kwiatów WOC oraz sznurka.
Od jakiegoś czasu z przedmiotami tymi jestem nierozłączna.




Notesy zostały już rozdane, dzieci są zadowolone, tak więc się chyba podobały.

Ja jeszcze na koniec, jak zresztą robię to co tydzień zapraszam Was do sklepu, gdzie zagościły NOWOŚCI, a wśród nich najnowsza kolekcja UHK Gallery, nakrapiane jajka, serwetki do deupage.
Pojawiła się u nas również nowa firma produkująca tekturki i inne bazy EgoCraft. Jest więc na prawdę na czym zawiesić oko.

Pozdrawiam serdecznie - MargoLa





2 komentarze:

  1. Na pewno dzieci uszczęśliwiłaś, bo notesiki wglądają cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt były bardzo zadowolone, niektóre już nawet zaczęły zapisywać swoje notatki :) Bardzo mnie cieszy, że mogłam podarować im coś, co nie zostanie rzucone w kąt i będzie się kurzyło. Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam

      Usuń