niedziela, 5 marca 2017

Wielkanocny wianek


Witajcie.
To już nasze przedostatnie spotkanie z cyklu "Inspiracji wielkanocnych".
W ubiegłą niedzielę obiecałam, że przygotuję dla Was coś z filcu, ale z dodatkiem naturalnym.
Tak jak obiecałam, tak poczyniłam.
Dzisiaj będzie to wianuszek, który uwinęłam sama z wierzby rosnącej koło mego domu.
Oj był to dla mnie nie lada wyczyn, zwłaszcza, że z wierzbą bawiłam się po raz pierwszy, ale w końcu wyszło coś na kształt koła ;)
Oczywiście nie mogło zabraknąć mojego zwierzaka z filcu - postawiłam na białego koguta, który świetnie odbija się od bazy wianka.


Powiem Wam szczerze, że bardzo cieszę się z Nowości w naszym sklepie. Nasz asortyment powiększył się w tym tygodniu o drobne jajeczka w kilku przyjemnych kolorach oraz przesłodkie tulipany WOC. Materiały te idealnie wpasowały się w mój wianek.





Kogucik oczywiście został uszyty z filcu białego, czerwonego i pomarańczowego. Wszystkie kolory dostępne są w naszym sklepie.



Wszystkie elementy zostały przyklejone za pomocą kleju termotopliwego, który wraz z potrzebnym do niego pistoletem można nabyć w naszym sklepie.


Jeszcze nie wiem, co pokażę Wam w przyszłym tygodniu, tzn. mam pewien pomysł, ale nie wiem czy uda mi się go zrealizować ;) Tymczasem życzę Wam spokojnej niedzieli. Regenerujcie siły bo jutro do pracy ;)

Pozdrawiam MargoLa




2 komentarze: