piątek, 12 maja 2017

Kartki komunijne prawie bliźniacze


Piszę "prawie" gdyż ich układ jest prawie identyczny. Różnią się jedynie dodatkami i kolorystyką.
W tym tygodniu pracujemy z produktami firmy Pentart, których na półkach naszego sklepu jest nie mało. Poczynając od farb akrylowych po różne preparaty do decupage i nie tylko. Na pewno każdy znajdzie coś dla siebie.
Jako, że ja nie za bardzo jestem zaprzyjaźniona z mediowaniem, na mojej pracy nie znajdziecie, żadnych chlapań czy też faktur. Moje kartki są proste i eleganckie. Powiedziałabym takie "standardowe". 




Jedynym moim szaleństwem było wykorzystanie białej farby akrylowej którą pokryłam tekturki oraz preparatu do spękań ;)




Moim wielkim odkryciem stały się tekturki z egoCRAFT, których ciągle przybywa na naszych półkach. Muszę pochwalić tą firmę nie tylko za oryginalne wzory, które idealnie wpasowują się nie tylko w kartki, ale też exploding boxy, ale również i jakość. Na prawdę bardzo fajnie się z nimi pracuje i na pewno zobaczycie jeszcze nie raz na moich pracach te tekturki.








Sama bym nie podejrzewała, że  na kartkach można zamieścić , aż tyle produktów (dodatków). 




 Na koniec jeszcze pokarzę obydwie karteczki razem.


Na dzisiaj to już wszystko. Trochę Was wymęczyłam. Życzę Wam słońca, bo chyba każdy go wygląda i fajnego czasu spędzonego z najbliższymi. Pozdrawiam -  MargoLa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz