sobota, 3 czerwca 2017

eMKa gościnnie ... po raz drugi

Witajcie w sobotni poranek!

Jak już zdążyliście przeczytać w tytule
dzisiaj gościmy eMKę
po raz drugi :)


Pierwszy raz mieliśmy przyjemność spotkać się z Nią na blogu po wygranej w naszym #8 wyzwaniu.
Gościnny post możecie zobaczyć TUTAJ

Cześć. Mam na imię Magda - w blogowym świecie eMKa.
Moje prace powstają w małym kąciku mojej sypialni, w którym czasem ciężko coś znaleźć... Ostatnio sporą część moich prac, zajmują prace mediowe i taką tez pracę przygotowałam dzisiaj - lekki, mediowy Art Journal "Perfect moment", w którym użyłam wielu produktów dostępnych w sklepie Od A do Zet (pełna lista na końcu) i co ciekawe, nie użyłam w nim żadnej mgiełki...
Mam nadzieję, że z przyjemnością obejrzycie zdjęcia...









A jeśli chcecie zobaczyć inne moje prace i poznać bliżej mój styl, zapraszam na mojego bloga - tutaj: http://cudenkowo-madeleine.blogspot.com/"



Dziękujemy za piękną inspirację.
Jeszcze raz GRATULUJEMY wygranej i zapraszamy do udziału w kolejnych wyzwaniach.


1 komentarz: