piątek, 16 czerwca 2017

Sowie torebki dla nauczycieli


Witajcie. W tym tygodniu pracujemy ze stemplami. Dziewczyny przedstawiały je głównie jako tła, ja jak zwykle będę oryginalna      i pokażę je w innej formie ;) 
Ciekawa jestem czy ktoś zauważy, gdzie się schowały z nich odbitki ?;)
Na dzisiaj przygotowałam dwie torebki w kształcie sowy. Torebki te na razie są puste, jeszcze nie zdecydowałam, co w nie włożę. Myślę jednak, że świetnie się sprawdzą jako oryginalne opakowanie czegoś słodkiego lub innego drobnego upominku dla naczyciela, ale nie tylko. 


W zasadzie to obydwie torebki wykonane są z podobnych materiałów, różnią się od siebie jedynie niuansami.



Baza na sowy została przygotowana z papieru kraftowego, który następnie został oklejony papierem scrapowym. Zobaczycie tutaj papiery firmy Studio Light, Uhk Gallery czy też Galerii Papieru.




 


Dodatkami, które stały się świetnym uzupełnieniem całości stały się pompony, ruchome oczka oraz róże na taśmie. Całość została poprzetykana kawałkami koronki oraz tiulu.





Zastanawiam się, czy już dopatrzyliście się, w którym miejscu znajduje się stempel? Jeśli nie, to może w jego lokalizacji ułatwi Wam mała podpowiedź.  Otóż użyłam stempla firmy Crealies, który projektowany był z myślą o środkach kwiatów.
Czy już wiecie zatem, gdzie się schował skubaniec?


Tak, tak... schował się na oczach sowy oraz w środkach żółtych kwiatków.


I jak Wam się podoba takie oryginalne zastosowanie stempli? Myślicie, że takie torebeczki spodobają się nauczycielom mojego synka?dzie

W tym tygodniu z NOWOŚCI mamy: bloki kreatywne, dziurkacze, bloki malarskie, papiery Stamperii, Papiery w promocyjnej cenie firmy Craft&You i wiele, wiele innych. Zapraszam na zakupy.

Pozdrawiam serdecznie -  MargoLa

4 komentarze:

  1. torebeczki przecudne! same w sobie stanowią świetny prezent:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, same w sobie są urocze, jednak wkładka w postaci karteczki z podziękowaniami chyba nie zaszkodzi :D Dzięki za odwiedziny. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Trebki - sówki są rewelacyjne. Na pewno sie spodobają osobie obdarowanej. Ślicznie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję, że przypadną do gustu ;) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń