piątek, 21 lipca 2017

Karta urodzinowo-rocznicowa


Witajcie.
U mnie dzisiaj nietypowo, bowiem urodzinowo - rocznicowo. Na takie właśnie dwie okazje przygotowałam moją kartkę. Troszkę się nagimnastykowałam, żeby połączyć te dwie uroczystości, ale udało się;)


Jak sami widzicie karteczka nie jest może jakoś za bardzo skomplikowana, aczkolwiek jest elegancka. Jako bazę posłużył mi karton kraftowy. Po raz kolejny też użyłam papierów UHK Gallery z kolekcji PROVENCE oraz WEDING MORNING. I tu możecie zauważyć jak pięknie prezentuje się brąz z turkusem.





W tym tygodniu naszym tematem przewodnim są elementy z drewna, nie mogło więc ich zabraknąć również u i mnie. Ja wykorzystałam zębatki. Pomyślałam sobie bowiem, że skoro kartka ma być zarówno dla kobiety jak i mężczyzny to dobrze by było, gdyby znalazł się na niej jakiś męski akcent ;) Myślę, że trybiki świetnie się tutaj wpasowały. Specjalnie też zostawiłam je w oryginalnym kolorze, żeby pasowały mi do ramki. Ta z kolei jest Nowością z ego.CRAFT.pl i świetnie się wpasowała.





Zastanawiacie się pewnie też nad kwiatkiem. Gdzie takie produkują?! Otóż produkują je u mnie a raczej u mnie z panierów Galerii Papieru ;) Po prostu wycięłam dwa jednakowe kwiatuszki, ponacinałam je między płatkami i skleiłam ze sobą. Do tego dokleiłam elegancki środeczek i kwiatek gotowy.




Ufff... na dzisiaj już koniec. Troszkę Was pomęczyłam zdjęciami i moimi wywodami ;)
Zanim jednak zakończę zapraszam do działu NOWOŚCI. Nasza szefowa po urlopie nabrała sił i zawzięcie uzupełnia stany oraz wklepuje nowy asortyment. Chyba urlop dobrze jej zrobił?! Jak myślicie :)?!

Pozdrawiam serdecznie
MargoLa








2 komentarze: