piątek, 14 lipca 2017

Kartka ślubna z ptaszkami.


Witajcie. W tym tygodniu nasze projektantki poszalały i w większości przygotowały dla Was inspiracje ślubne. Tym razem nie będę wychodziła przed szereg i również pokażę Wam coś w tym klimacie ;) Oczywiście nie zabraknie u mnie pereł NUVO, które są tematem przewodnim naszych prac w tym tygodniu.
Moją dzisiejszą inspiracją będzie kartka ślubna. Po raz pierwszy od bardzo dawna zdarzyło mi się nie użyć kwiatów w postaci 3d. Te które zobaczycie na mojej kartce pochodzą z bloku kreatywnego StudioLight - LOVELY ROSES.




Jeśli chodzi o same perły to mogę powiedzieć tyle, że jestem nimi zachwycona. I choć cena ich jest wyższa od tych powszednie używanych są warte zakupu. Ich podstawowym atutem jest fakt, że się nie rozlewają tworząc idealnie okrągłą perełkę. Kolejnym atutem jest to, że można nakładać je, a po wyschnięciu przyklejać w inne miejsce. Może je również mieszać tworząc pięknie barwne kolory.



Kartka została wykonana oczywiście na bazie kraftowej - nie mogło być przecież inaczej ;)Wyrazu całości dodaje lawendowy arkusz StudioLight - HOME & HAPPINESS, który rewelacyjnie się zgrał i skomponował z elementami bloku kreatywnego, o którym wspominałam wcześniej.


W centrum znajdują się ptaszki z egoCraft.pl. Jest to tekturka ostatnimi czasy bardzo często przeze mnie używana. Pojawia się ona nie tylko na kartkach przeze mnie wykonanych, ale również na boxach czy albumach. Jest na tyle uniwersalna rozmiarowo, że pasuje niemal wszędzie.


Ze sklepu użyłam jeszcze:



Mam nadzieję, że pogoda w końcu zacznie nas rozpieszczać . I tego Wam właśnie życzę.
Pozdrawiam - MargoLa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz