piątek, 7 lipca 2017

Letni exploding box ślubny.


Witajcie.
Brąz i róż zagościł dzisiaj na naszym blogu, a jak jest brąz jest też i kraft oraz fiolet. Bardzo oryginalne połączenie kolorów, ale za to jakie doskonałe. W tym tygodniu pracujemy z papierami UHK Gallery, czyli jednym z moich ulubionych producentów. Może to dzięki wzornictwu, albo pięknej kolorystyce te papiery są tak popularne?! W sumie to nie wiem! Wiem tylko tyle, że bardzo dobrze mi się z nimi pracuje, a to jest najważniejsze.
Ostatnimi czasy w mojej pracowni powstało sporo exploding boxów, dlatego też dzisiaj pokażę jeden z nich.




Jak sami zapewne zauważyliście pudełeczko wykonane jest na kraftowej bazie exploding boxa. Ostatnio do gustu przypadły mi bazy firmy egoCRAFT.pl. Bazy te posiadają trzy podstawowe atuty, są one sztywne, łatwo i szybko się składają oraz mają fajną cenę. Altanka z parą młodą również pochodzi z tej firmy. Pierwszą złożoną altankę pomalowałam na biało, jednak szybko się przekonałam, że wcale nie trzeba jej malować, by pięknie się prezentowała ;)




Kolejną rzeczą, jaka rzuca się w oczy tuż po otwarciu pudełeczka są kwiaty. Wykonałam je samodzielnie z foamiranu dostępnego w naszym sklepie. Niestety nie są one idealne, ale jakoś nie mogę zaprzyjaźnić się z pianką. Ciągle bowiem płata mi ona jakieś                figle ;)




Dodatkowo z naszego sklepu użyłam:


W tym tygodniu nasza szefowa się postarała i wrzuciła kilka fajnych NOWOŚCI. Wśród nich znajdziecie m.in. szkolne papiery Galerii Papieru, w których osobiście jestem zakochana. Ale nie tylko! Mamy też papiery pastelowe wyżej wspomnianego prducenta oraz cudownie wakacyjne arkusze StudioLigt. Całość uzupełniają dziurkacze, stemple oraz inne "cuda wianki" jakie możecie znaleźć na naszych półkach.

Życzę Wam słonecznego weekendu z prądem, bo niestety tego słońca u nas to jak na lekarstwo, a światła nie miałam prawie           4 doby ;)

Buziaki - MargoLa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz