czwartek, 20 lipca 2017

steampunkowe serce

Witajcie!
Oto praca, którą bardzo chciałam Wam pokazać w tym miesiącu. Wykorzystujemy drewniane dodatki w swoich pracach. Tylko gdzie one się schowały... :)
Uwielbiam tworzyć steampunkowe, metaliczne prace. W większości są to prace tylko dla mnie, które później stoją sobie na półeczce i cieszą oko ilością detali.
Moja praca to blejtram w kształcie serca. Kształt wycięłam wykrojnikiem z beermaty i okleiłam bawełnianym płótnem. Na części blejtramu przykleiłam taśmę aluminiową i całość pomalowałam na czarno i farbami metalicznymi. Później dodałam drewniane trybiki pomalowane również metalicznymi farbami, dodałam kulki mediowe, mikrokulki, agrafki.
Jak się prezentuje całość? Oceńcie sami :D

Hello!
It's a work I really wanted to show you this month. We are working with wooden decors. But where are they... :)
I love making steampunk, metalic works. Those works are mostly only for myself and they are a decoration standing on my shelf. They have lots of details.
My works is a heart-shaped canvas. I cut the shape with a paper die out of cardboard and covered it with some cotton canvas. I used some aluminium tape on one part of canvas and then painted it black and metalic. next I added some wooden gears which were also painted with metalic paints, I added som 3d media balls, microspheres, safety-pins.
How it looks like? See for yourself :D







 Użyłam:
        

Do zobaczenia :)


1 komentarz: