czwartek, 13 lipca 2017

z perełkami w płynie

Witajcie!
W tym tygodniu w naszych pracach wykorzystujemy perły w płynie Nuvo. Był to mój pierwszy kontakt z tymi perełkami, gdyż wcześniej korzystałam głównie z perełek Pontura Paint. Główna różnica według mnie jest taka, że perły Nuvo wydają mi się gęstsze i są jakby bardziej klejące. Przy nakładaniu ich na papier nie robi się na nich "ogonek" tak jak w innych perełkach. To zasługa głównie konsystencji perełek. Buteleczki do nakładana też wydają mi się lepsze bo są szersze i bardziej miękkie, co również ułatwia nakładanie.
Troszkę się rozpisałam :) Zapraszam do obejrzenia mojej kartki na 90 urodziny, w której wykorzystałam błękitne i kremowe perełki Nuvo





 Użyłam:
Znalezione obrazy dla zapytania nellie's  MFD084

Do zobaczenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz