środa, 18 października 2017

Kartki z podziękowaniami dla dziadków


Witajcie.
Koleżanka z pracy postawiła mnie przed nie lada wyzwaniem. Poprosiła o wykonanie karteczek z podziękowaniami dla dziadków od jej syna z okazji jego 18 urodzin.
Pomyślałam sobie, że fajnie by było, gdyby moje kartki były niebanalne i jednocześnie chwyciły dziadków za serce. Nie mogły to być same kwiaty, czy jakaś przypadkowa grafika. Sięgnęłam po anioły od Janet.
Zobaczcie, co powstało ;)


Na bazy do moich kartek posłużył mi karton Joy, o którym już kiedyś pisałam. Tagi z kolei wycięłam wykrojnikiem Nellie's. Jest to stary model, ale za to bardzo sprawdzony ;)
Oczywiście nie mogło też zabraknąć ciągle przeze mnie używanych papierów UHK Gallery. Zostały mi skrawki więc pomyślałam, że fajnie by było, wykorzystać je na kartki.





W tym tygodniu pracujemy z tasiemkami i sznurkami.
Wykorzystałam więc biały sznurek papierowy oraz róże na taśmie, które odprułam od taśmy dzięki czemu uzyskałam fantazyjną tasiemkę.


Kwiaty wykonałam sama. Oj było przy tym zabawy, ale w końcu mi coś tam wyszło.



Ze sklepu wykorzystałam jeszcze:



Zapowiadałam już jakiś czas temu, że na w naszym sklepie pojawi się dwóch nowych producentów papierów. I dzisiaj jedną z nich chciałabym Wam przedstawić. Jest to LASEROWE LOVE z pięknym i oryginalnym wzornictwem. Nie mogę się doczekać kiedy zacznę pracować z tymi papierami.
Papiery są już dostępne w naszym sklepie. Zapraszam więc na zakupy ;)
Buziaki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz