piątek, 4 maja 2018

Dla Ciebie na niebiesko

Witajcie!

W tym tygodniu inspirują nas piękne papiery od LemonCraft, a Was nasze prace z nimi!
Do przygotowania swojej karteczki użyłam pięknej kolekcji "Gossamer Blue". Wybór jak na mnie dosyć nietypowy, gdyż z niebieskimi papierami pracuję na prawdę rzadko, jednak te urzekły mnie na tyle, że postanowiłam spróbować z nimi swoich sił! Powiem nawet więcej, specjalnie z tej okazji stworzyłam pasujące do kolekcji kwiaty z foamiranu! Możecie wierzyć lub nie, ale bazowym kolorem był tutaj intensywny turkus, który tusze pigmentowe Latarni Morskiej w kolorach granatu i błękitu przerobiły wprost nie do poznania! Ostatnio postanowiłam też wykorzystywać nieco więcej tekturek w swoich pracach, dlatego też zawitały tutaj bardzo ciekawe tekturkowe przeszycia od egoCraft, które nieco przełamały sielski klimat. Wybrałam najbardziej grzeczną wersję, ale przeszycia występują w kilku rodzajach, także każdy znajdzie odpowiedni wzór dla siebie.
Więcej papierów od LemonCraft znajdziecie tutaj :)















Miłego dnia!
Erita ♥

Użyte materiały:
              

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz